ako shapovat traffic na lokalnu masinu?

Peter Stibrany cipso na cezap.ii.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 31 10:55:49 CET 2002

On Thu 31.10.2002, 10:35 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	Existoval rshaper, na jadrech 2.2. mi chodil uspokojive, ale jiz 2 roky
> jsem se o to nezajimal...
Pozrel som si rshaper, ale priznam sa, nevidim sposob, ako by som s tym
urobil to, co chcem. Teda obmedzit traffic jednotlivych lokalnych
uzivatelov (kazdeho inac). Zatial som nasiel nieco ako 'ingress qdisc'
pre TC. Nasiel som tiez IMQ (http://luxik.cdi.cz/~patrick/imq/), co
vyzera tiez nadejne.

> PS: Archiv konference jste si jiste prosel, vidte?
Som mal spravit ako prve... ale aj tak som tam zatial nic uspokojive
nenasiel.
-cipso