ako shapovat traffic na lokalnu masinu?

Čtvrtek Říjen 31 11:03:22 CET 2002

Peter Stibrany wrote:
> Pozrel som si rshaper, ale priznam sa, nevidim sposob, ako by som s tym
> urobil to, co chcem. Teda obmedzit traffic jednotlivych lokalnych
> uzivatelov (kazdeho inac). Zatial som nasiel nieco ako 'ingress qdisc'
> pre TC. Nasiel som tiez IMQ (http://luxik.cdi.cz/~patrick/imq/), co
> vyzera tiez nadejne.

	IMHO si tim moc nepomuzete, ale treba budete mit stesti...:-)

	rshaper omezoval na prichozi sitovku, resp. na __IP adresu__! Je
problem, aby jste mel nekolik lokalnich virtualni sitovych kanalu? Tim
padem skutecne muzete kazdeho uzivatele omezit jak chcete... - ale pak
nechapu, proc nepouzijete rshaper (uzivatele = vsichni sedi na me
masine, ale kazdy ma mit jine omezeni?) a pres jeho IOCTL jej ovladat za
behu...