your mail

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Říjen 30 23:59:41 CET 2002

On  0,  wrote:

> To, co teď napíšu, se vám možná nebude líbit, ale já to tak cítím.
> Pokud je někdo natolik laikem, že nedokáže pochopit manuálovou stránku
> k mount nebo fstab, neměl by je používat. Místo toho by si měl buď
> sehnat někoho, kdo mu to nastaví, nebo nastudovat základní literaturu,
> díky níž ty manuálové stránky pochopí (nebo je nebude potřebovat).
> Step-by-step návod naslepo nadělá IMHO víc škody než užitku.

Nelíbí jen zčásti, protože utíkáme od tématu, ale víceméně nelze než
souhlasit. Co mě osobně trápí, že manuály jsou PŘÍLIŠ rozsáhlé a člověk je
utopený ve spoustě balastu, který snad nikdy nepoužije. Kdyby laici měli
manuály jasné a stručné se základními tématy a PŘÍKLADY, neptali by se. A
pak by se dříve zmiňované man man, man mount, man něco dalo pochopit.

Martin K.