Silne OT: Nakupovani v zahranicnich internet shopech

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Říjen 31 11:48:57 CET 2002

On 31/10/2002, David Kuzela wrote:

> Bohuzel je tam (u zasilek) podminka fyz. os -> fyz. os., na ostatni
> zasilky se vztahuje omezeni 1500 Kc. Omezeni se vztahuje na jednu
> zasilku.

Jeste bych doplnil, ze pro ucely stanoveni cla se udajne pocita cena
vcetne dopravy, takze nelze kalkulovat s tim, ze zbozi za 1499 Kc bude
od cla osvobozeno, protoze s postovnym to zcela jiste limit prekroci.
Alespon mi to bylo receno kdysi jakymsi urednikem z postovni celnice
(nebo jak se ta instituce jmenuje).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka