Internetove bankovnictvi je jiz samozrejmosti

PERPETUM web design info na perpetum.cz
Čtvrtek Říjen 31 00:57:50 CET 2002

> Nechcete na to nekdo napsat o preziravosti nekterych bank k jine nez MS/IE
> kombinaci pro bankovnictvi? Ja sam nemam zkusenost s timto druhem sluzeb a
> tak by muj prispevek nebyl z vlastni zkusenosti.

Pred par dny mi volali z GE ohledne moji spokojenosti s jejich
i-bankovnictvim. Jako hlavni vytku (jinak celkem spokojenost) jsem jim rekl
o problemu v Mozille. Operatorka pusobila dojmem ze nejsem prvni kdo to
rika - takze pokud tomu pruzkumu bude vedeni davat nejakou vahu (a byl
podrobny takze v to doufam, 'vyslychala' me kolem 20 minut) tak by se to
mohlo zmenit k lepsimu...

    Petr