OT: Internetove bankovnictvi je jiz samozrejmosti

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Čtvrtek Říjen 31 00:10:22 CET 2002

Hmm...

Dnes jsem si v novinach precetl tento clanek
(http://www.metro.cz/2002/021030/mt211801.html) a ihned me napadlo, ze by
se na to melo reagovat v ohlasech ctenaru.

Tak jsem neco zkousel napasat, ale asi nemam na psani bunky a nebo jsem
pri tom psani na sebe prilis prisny... proste mi to nejde.

Nechcete na to nekdo napsat o preziravosti nekterych bank k jine nez MS/IE
kombinaci pro bankovnictvi? Ja sam nemam zkusenost s timto druhem sluzeb a
tak by muj prispevek nebyl z vlastni zkusenosti.

PaD
PS: Nechci zakladat na flame, takoveto prispevky mivaji vzdy nejvice
reakci a tomu bych se chtel vyhnout.
PPS: Asi mi to psani ani moc nejde, protoze po dlouhe dobe vidim zase
spatne (predpokladam) zobrazene stranky (www.metro.cz - levy frame), ikdyz
Netscape evidentne znaji...