Jak spustit proces "killnutelny" kymkoliv?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Čtvrtek Říjen 31 23:20:57 CET 2002

On Thu, Oct 31, 2002 at 09:44:57AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	SUDO je hnusny hack na UNIX systemech...:-), nicmene je to cesta
> (trivialni?!?!)

Řekl bych, že není příliš obtížné nastavit visudo a vyrobit jeden alias.

> 	To uz vsem muzete dat heslo roota, o to asi autorovi neslo..>:-(

Tomu nerozumím. Kde je díra? Používám to na ovládání tiskového serveru
(vybraných příkazů) z win stanic poklepáním na ikonu. Zatím jsem neměl
problémy, ale nechám se poučit, proč je to špatné řešení a jak se to dá
zneužít.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal