NAPAD: Realtime vytvorene GUI podle XML

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Září 1 14:08:42 CEST 2002

> No kdybych se na do dival takto, tak treba GLADE.
>
> Ja jsem to ale pochopil tak, ze by se v tom XML popsaly pripustne hodnoty
> parametru a prepinace, ne konkretni GUI (tedy ne jako XUL, nebo GLADE).
>
> --
> Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny

Mno, IMHO to neni zas tak spatny napad. Osobne jsem zatim nic takoveho
opravdu nevidel. Zkuste navrhnout, jak by takovy xml soubor mohl vypadat,
prijde mi, ze to az zas tak trivialni nebude....
(Napriklad musite mit dost ruznych druhu parametru - soubor, e-mailova adresa,
prepinace... a co teprve, kdyz si nejakym prepinacem muzete vypsat seznam
urcitych parametru... )

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/