NAPAD: Realtime vytvorene GUI podle XML

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Neděle Září 1 16:09:21 CEST 2002

Petr Tomasek wrote:

> Mno, IMHO to neni zas tak spatny napad. Osobne jsem zatim nic takoveho
> opravdu nevidel. Zkuste navrhnout, jak by takovy xml soubor mohl vypadat,
> prijde mi, ze to az zas tak trivialni nebude....
> (Napriklad musite mit dost ruznych druhu parametru - soubor, e-mailova adresa,
> prepinace... a co teprve, kdyz si nejakym prepinacem muzete vypsat seznam
> urcitych parametru... )
Kdysi jsem zkoušel tohle, ale většinou si vystačím s příkazovou řádkou.

http://kaptain.sourceforge.net

Kaptain is a universal graphical frontend for command line programs. It
shows a friendly dialog by using a simple script which describes the
program's possible arguments.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)