Badblocky

Martin Filip (Nexus) nexus na yo.cz
Neděle Září 1 15:52:09 CEST 2002

Petr Klimovic wrote:
> V logu se mi objevuje:
>
> Aug 31 23:00:20 snail kernel: end_request: I/O error, dev 03:47 (hdb), sector 3080
> Aug 31 23:00:21 snail kernel: hdb: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> Aug 31 23:00:21 snail kernel: hdb: dma_intr: error=0x40 { UncorrectableError },
> LBAsect=14349233, sector=3082
>
> Je mi jasne, ze mam problem s diskem. Ja jsem v Ostrave a stroj je v
> Brne. Nechce se mi tam jezdit. Rad bych pustil nejakou utilitu, ktera
> mi umozni prislusne sektory oznacit jako bad a zajistit tak, aby je
> system nepouzival. Existuje takova utilita? Samozrejme to potrebuji
> nad zivymi daty. Nemam moznost si partisnu nekam zalohovat a obnovit.

co treba e2fsck -c? neslo by? pro bezpecnost dat doporucuji jeste pred
tim remountnout prislusnou pratitionu v ro modu..

--
Martin Filip (Nexus)
e-mail: nexus na yo.cz

-- If it happens once, it's a bug.
   If it happens twice, it's a feature.
   If it happens more then twice, it's a design philosophy
-- If it has syntax, it isn't user friendly.
-- If it's not in the computer, it doesn't exist.