Squid.conf a zapisovani do nej shell skriptem

d na d-c.sk d na d-c.sk
Neděle Září 1 22:02:49 CEST 2002

On Sun, Sep 01, 2002 at 05:11:43PM +0200, Michal Safranek wrote:
> [...]
> nejak automaticky pridavat a mazat radky v konfiguraku squidu. Jde o to,
> udelat cgi skript, kterej dokaze do konfiguraku squidu pridat radku
> http_access deny pc1, popripade ji najit a smazat. Netusite jak by se
> tohle dalo udelat? Kdyby slo o prikaz na radku (podobnej ipchains), tak
> nemam problem, ale tohle... Doufam ze to nejak jednoduse jde... ;) Taky
> jsem premejslel, ze by to slo udelat pomoci toho, ze by se do squid.conf
> includovaly soubory (bud prazdny, nebo s radkou http_access deny pc1)...
> Kdybyste mi nekdo neco poradil, byl bych hrozne vdecnej... ;)

No, prave toto som riesil asi pred mesiacom - dvoma. Doslo to do stadia,
kedy cron obsluhuje script a dalej sa piska ..
U mna je to robene periodicky :
1. spusti sa uloha/script
2. script pozera do mysql kde generuje nejaky subor s pravidlami
3. dopisu sa potrebne parametre
4. reloadne sa squid

Neviem ci je toto riesenie elegantne, ale nic mudrejsie ma nenapadlo.

--
... best regards

	Daniel Ciprus
		"... Take your brain in the NET ..."