Squid.conf a zapisovani do nej shell skriptem

Michal Safranek lin na gymkc.cz
Neděle Září 1 23:08:42 CEST 2002

> No, prave toto som riesil asi pred mesiacom - dvoma. Doslo to do
stadia, kedy cron obsluhuje script a dalej sa piska ..
> U mna je to robene periodicky :
> 1. spusti sa uloha/script
> 2. script pozera do mysql kde generuje nejaky subor s pravidlami
> 3. dopisu sa potrebne parametre
> 4. reloadne sa squid

Po chvilce usilovneho premysleni me napadlo udelat to nasledujicim
zpusobem:

Ulozim si standardni stav squid.conf do nejakeho souboru mimo, a pak do
nej jednoduchym presmerovani vystupu budu postupne vkladat vypisy
souboru, jejichz obsah se prida na konec toho konfiguraku. V pripade ze
to budu chtit smazat, jednoduse nahraju puvodni squid.conf a zase do nej
pridam vsechny radky az na ty, co chci smazat.

> Neviem ci je toto riesenie elegantne, ale nic mudrejsie ma nenapadlo.

Sice se mi zda, ze to musi jit udelat jinym zpusobem, ale tohle se mi
zda jako nejrozumnejsi reseni...

S pozdravem Michal Safranek