Instalace Linuxu v systemu souboru NTFS

Romanes slowrom na seznam.cz
Neděle Září 1 21:47:12 CEST 2002

Nemate jeste jiny tip na SW, kterym by se dal rozdelit disk s NTFS na vice
oddilu, pouzivajicich jine systemy souboru?
Zkousel jsem Partition Magic, ale demo verze mi nedovoli zmensit NTFS oddil
ani provest jinouz zmenu na disku. Komercni verzi kupovat nechci, protoze
stoji stejne jako kompletni distribuce Linuxu.

Romanes

<kratochvil na dbsystem.com> píše v diskusním příspěvku
news:20020827005218.A827 na dbsystem.com...