vysoky load (delsi)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Září 2 00:52:29 CEST 2002

On Mon, 2 Sep 2002, Ludek Finstrle wrote:

>   mam nasledujici problem na jednom dvouprocesorovem stroji. Donedavna
> vse bylo v naproste pohode. Vecne mel stroj load 0.00, ale asi pred 3
> dny jsem zjisitl, ze load neklesa pod 0.7. Pritom jsem zkusil spoustu
> veci a nic nepomahalo.

0.7 na 2xCPU je myslim load celkem prijatelny, vubec bych se tim
neznepokojoval, i vzhledem k tomu, ze linuxovy kernel pocita ten load
ponekud diskutabilnim zpusobem.

Kdyz to nechate bezet dele, ma loadavg stale tendenci rust, nebo zustava
kolem tech 0.7? Kdyby stale (byt pomalu) rostl umerne uptime, tak by to
bylo divne, ale pokud bude oscilovat kolem 0.7, tak bych to osobne nechal
plavat.

> Predem dekuji za jakekoli nakopnuti, kde dal hledat

Jen tak bokem bych doporucoval procist thread
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150905.html

--
JiKos.