vysoky load (delsi)

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Úterý Září 3 11:36:31 CEST 2002

> 0.7 na 2xCPU je myslim load celkem prijatelny, vubec bych se tim
> neznepokojoval, i vzhledem k tomu, ze linuxovy kernel pocita ten load
> ponekud diskutabilnim zpusobem.

Ops, tak to ja bych nerekl. Kdyz se kdokoli koukne, co tam bezi za procesy
a disky jsou v klidu, na siti jsem toho taky moc nenasel (mozna jen neumim
spravne hledat), tak IMHO je ten load prilis vysoky.

> Kdyz to nechate bezet dele, ma loadavg stale tendenci rust, nebo zustava
> kolem tech 0.7? Kdyby stale (byt pomalu) rostl umerne uptime, tak by to
> bylo divne, ale pokud bude oscilovat kolem 0.7, tak bych to osobne nechal
> plavat.

Ten loadavg neroste.

> Jen tak bokem bych doporucoval procist thread
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150905.html

Zajimavy thread. Dekuji. Nemate nekdo napad jak hledat ten balast, ktery
na tom stroji bezesporu je. Nerad bych, aby mi to hnilo dal v horsim
pripade, aby to hnilo cim dal vic.

Luf