Zalozni mailserver s Qmailem

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Září 2 08:37:15 CEST 2002

"Bc. Radek Krejča" <radek.konference na starnet.cz> writes:

> Jeste jednou zdravim,
> omlouvam se za otazky stale kolem Qmailu, ale pri hledani jsem opet nebyl
> uspesny, na Postfixu mi to chodi, protrebuji nastavit Qmail jako zalozni
> mailserver, mate nekdo odkaz na nejakou napovedu ci tutorial?
> Diky
> RAdek

Mam patch do qmailu, ktery zpusobi, ze qmail acceptuje domeny podle MX
zaznamu (tudiz nemusite vsechny tyto domeny nastavovat do {more}rcpthosts.

Nicmene hrozi nebezpeci, ze si nekdo vas server nastavi jako sekundarni MXo
a vas server to bude prijimat.  (To riziko je uplne minimalni, ale prijde
mi vhodne vas na to upozornit.)

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6