Squid.conf a zapisovani do nej shell skriptem

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Září 3 19:56:39 CEST 2002

On Mon, Sep 02, 2002 at 07:52:40AM +0200, Vladimír Náprstek wrote:
> Pridat:
> echo "{ten cely radek}" >> squid.conf
>
> Smazat:
> grep -v "{ten radek}" squid.conf > squid1.conf
> rm grep.conf
> mv squid1.conf squid.conf

Podle mne trochu nešťastné řešení, raději vždy generuji z originálu.

> nebo můžete použít ed a napsat si skriptík, který ti řádku najde a smaže.
> A celé to zabalit do skriptíku, který jednou přidá, podruhé smaže...

nebo třeba perl -i

> a nebo můžete mít dva kofigurační soubory (squid1.conf a squid2.conf) a
> squida souštět s parametrem "-f squidx.conf"
> NV

Osvědčily se mi ještě tyto metody:
- generování nějakým makrogenerátorem - vhodné pro více variant, dá se
  parametrizovat dle momentální potřeby
- mít několik variant squid.conf a přepínat mezi nimi "ln -f"
  Fetchmail např. přepínám v crontabu přes -f, protože nesnáší symlinky
  a umožní takto přepínání i v daemon režimu.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz