Badblocky

Pondělí Září 2 10:05:27 CEST 2002

On Mon, 2 Sep 2002, Kovar Jan wrote:

> Podobnou hlasku jsem videl uz snad stokrat v dmesg. Vzdy to bylo na VIA
> chipsetu KT266 nebo KT333. Pomohlo v jadre vypnout:

To sice mozna ano, ale pochybuji, ze tam kvuli DMA bylo
"UncorrectableError".

Tahle hlaska spis znamena, ze je disk na ceste do vecnych lovist
a dostal se uz tak daleko, ze nema kam premapovavat vadne bloky.
(BTW: nevite nekdo, cim se na Linuxu da vypsat seznam defektu?)

V kazdem pripade staci se podivat, jestli to podobne hlasky hlasi pro
urcita cisla bloku opakovane a/nebo zkusit s temi bloky manipulovat rucne
a podivat se, jestli to opakovane povede k chybe.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."