Badblocky

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 2 09:19:44 CEST 2002

Podobnou hlasku jsem videl uz snad stokrat v dmesg. Vzdy to bylo na VIA
chipsetu KT266 nebo KT333. Pomohlo v jadre vypnout:
Use PCI DMA when available a nastavit pouzivani UDMA100 pomoci hdparm po
startu. Je to udajne kvuli nejakemu burst rezimu. Blizsi informace nepodam,
sam do toho moc nevidim. Kazdopadne po tomto kroku problemy prestaly. Pokud
mate taky VIA chipset, tak to muzete vyzkouset.

Jan Kovar