Cron a odesílatel v zaslaném logu rootovi

Pondělí Září 2 11:26:57 CEST 2002

Vladimír Náprstek píše:
> Pokud nastavíte proměnnou MAILTO (v crotab -e na začátku uvedete MAILTO=moje.adresa na v.domene.nekde), tak cron bude posílat e-maily na tuto adresu. Pokud tuto proměnnou nastavíte prázdnou (MAILTO=""), nebude cron posílat žádné e-maily.
>
> viz: man 5 crontab
	Obávám se, že tazateli jste nepomohl, on chtěl něco jako MAILFROM,
což ve vixie-cronu nejde. Buďto si přepište crona nebo svá pravidla, aby
závisela na emailu a ne na vyplnění celého jména. Můžete si je taky
přeposílat přes nějaký skript nebo přeměnit pomocí pravidel smtp démona,
kterého používáte.