Cron a odesílatel v zaslaném logu rootovi

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Září 2 11:32:56 CEST 2002

Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz> writes:

> 	Obávám se, že tazateli jste nepomohl, on chtěl něco jako MAILFROM,
> což ve vixie-cronu nejde. Buďto si přepište crona nebo svá pravidla, aby
> závisela na emailu a ne na vyplnění celého jména. Můžete si je taky
> přeposílat přes nějaký skript nebo přeměnit pomocí pravidel smtp démona,
> kterého používáte.

Myslim, ze v qmailu by to slo osulit tim, ze do environmentu cronu pridate
QMAILSUSER=from_user
QMAILSHOST=from_host

ale to by neslo nastavovat per crontab pouze per cron.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6