dotaz na EXT2

Pondělí Září 2 18:58:27 CEST 2002

On Mon, 2 Sep 2002, Martin Kubecek wrote:

>      Mohl by mi nekdo prozradit jaka je max. velikost ext2 svazku. V
> nejakem dile skolicky se uvadi ze je to 4GB. Dle meho vypoctu je to pouhych
> 16GB. Nikdy jsem to fyzicky nezkousel vytvorit.

To prvni cislo asi melo byt neco jineho, ne? :)
V kazdem pripade ta uvaha musi byt proste spatne, protoze mam svazky
na ext2, ktere jsou vetsi nez 16 giga (a uspesne jsem na nektere uz
ulozil vic nez 16 giga dat).

> Deskriptory skupin obsazují také jeden blok, tj 4 096 Byte. Jeden
> deskriptor je dlohy 32 byte. Max pocet deskriptoru je tedy 128 (4 096 /
> 32).

Chyba je tady. Deskriptory grup mohou zabirat vic nez jeden blok.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."