vysoky load (delsi)

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Září 3 11:55:28 CEST 2002

Ludek Finstrle <luf na gvid.cz> writes:

> Ops, tak to ja bych nerekl. Kdyz se kdokoli koukne, co tam bezi za procesy
> a disky jsou v klidu, na siti jsem toho taky moc nenasel (mozna jen neumim
> spravne hledat), tak IMHO je ten load prilis vysoky.

Necykli se vam tam nejake procesy, ktere hned umiraj?  Spatne se to
detekuje, protoze jejich life time je kratky a vetsinou to nejde videt ve
vypisu procesu.  Jde to poznat treba z toho, ze pustite po sobe nejake dva
procesy, ktere vypisou svoje PID a kdyz rozdil tech dvou PIDu bude velky,
tak mate problem;-)

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6