vysoky load (delsi)

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Úterý Září 3 12:09:35 CEST 2002

> Necykli se vam tam nejake procesy, ktere hned umiraj?  Spatne se to
> detekuje, protoze jejich life time je kratky a vetsinou to nejde videt ve
> vypisu procesu.  Jde to poznat treba z toho, ze pustite po sobe nejake dva
> procesy, ktere vypisou svoje PID a kdyz rozdil tech dvou PIDu bude velky,
> tak mate problem;-)

To skutecne muze (ale take nemusi) neco napovidat. "Moje" jadra generuji
PIDy nahodne a tedy podle tohohle se na mych systemech nic nepozna. Co je to
vlastne za zelezo a co je tam nainstalovano?

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz