vysoky load (delsi)

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Úterý Září 3 12:35:14 CEST 2002

Zkusil jsem dva procesy asi s 20s odstupem a meli PID, PID+1 (presne
hodnoty si nepamatuju). Zajimava myslenka, to me vubec nenapadlo.

> To skutecne muze (ale take nemusi) neco napovidat. "Moje" jadra generuji
> PIDy nahodne a tedy podle tohohle se na mych systemech nic nepozna. Co je to
> vlastne za zelezo a co je tam nainstalovano?

Konfigurace: 2x AMD K7 1200MHz, 1024MiB pameti, 4 disky (kazdy je single
na svym kanale), RH7.2 s updaty z errata, jadro 2.4.18+xfs patche 1.1.0.

Staci takto nebo je potreba neco rozvest?

Luf