Prechod z Win na Linux... - DAKUJEM!

Matthes ornest na mistral.cz
Úterý Září 3 12:43:57 CEST 2002

Hm, tak tohle je typicky. Lidi, kteri nepouzivaj M$ je proste nezajimaj a
klidne je hodej pres palubu. Zacne je to zajimat az v okamziku, kdy se
zjisti, M$ slabne a lidi pouzivajicich jine systemy razantne pribyva.
No - jejich blbost, zenou tak zakazniky eBance do naruci. Pripadami to
jako typicky cesky pristup ke konkurenci. Btw. pripomina mi to meho
byvaleho psa - ten taky kdyz prislo na rvacku bojoval prdeli, kterou mu
pak jeho psi konkurence vetsinou natrhla :))

Matthes