Prechod z Win na Linux... - DAKUJEM!

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Úterý Září 10 15:40:30 CEST 2002

Hezky den,

Vas prispevek jsem cetl az dnes a musel
jsem se smat, protoze vcera jsem obdrzel
uplne stejnou odpoved na moje pripominky
ohledne funkcnosti IB :-)

Zrejme maji pravnim oddelenim pripravenou
odpoved kterou automaticky posilaji na
podobne dotazy...

Je to smesne a smutne zaroven - jedna se
prece pouze o napsani jedne javovske aplikace
schopne digitalne podepisovat pozadavky
zakaznika, zbytek je vicemene pripraven a funguje.
Mozna si to predstavuji jednoduse jako Hurvinek valku,
ale snad nejsem az tak moc vedle.

Doporucil jsem jim tedy aspon zmenit firmu navrhujici
softwarove reseni a upravit popis sluzby v reklamnim
materialu.

Petr