RAID 5 a ruzne disky

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Září 3 13:07:17 CEST 2002

Dobry den,

On Tue, Sep 03, 2002 at 12:48:47PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Fine, jak jsem anoncoval predtim, ejhle situace je tu, takze se tazi:
>
> Mam toho zmineneho Mylexe a je v nem X disku kapacity Y. Je mozno do nej
> nacpat disky o kapacite vetsi nez Y? (i za cenu toho, ze ve vysledku
> budu mit X + N disku o kapacite Y)

fine, jak se to tu uz psalo predtim, tak lze postupovat dvema
zpusoby:

1) zalozit dalsi RAID pole z tech novych disku

2) Pridat disky do stavajiciho RAID pole: tim vsak zrejme prijdete
o data na tom poli (to cituji predchozi prispevek, tusim p.
Mazance). Pak ale radic vyuzije na kazdem disku pouze kapacitu Y.

> 	Zadani napr.: X = 3; Y = 9GB a ja chci X=6... (a treba i pripad, kdy
> 	X je najednou 2...:->)

No to s tim X=2 jsem jaksi nepochopil...

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek