RAID 5 a ruzne disky

Úterý Září 3 12:48:47 CEST 2002

Michal Dobes wrote:
> V pripade HW RAIDU 3 nebo 5 se mu to samozrejme bude jevit, jak kdyby
> mel 3 ks disku 18 GB a s tim nehne ani kdyby se clovek postavil na hlavu
> a odstrkoval usima.

	Fine, jak jsem anoncoval predtim, ejhle situace je tu, takze se tazi:

Mam toho zmineneho Mylexe a je v nem X disku kapacity Y. Je mozno do nej
nacpat disky o kapacite vetsi nez Y? (i za cenu toho, ze ve vysledku
budu mit X + N disku o kapacite Y)

	Zadani napr.: X = 3; Y = 9GB a ja chci X=6... (a treba i pripad, kdy X je
najednou 2...:->)