OFFTOPIC FLAME: bylo Re: upgrade KDE 3.0.3 na RH 7.3

Martin Povolny xpovolny na fi.muni.cz
Úterý Září 3 13:25:02 CEST 2002

Tue, 03 Sep 2002 11:55:25 +0200, Pavel ŠVARC napsal:

>  Můj názor je že místo s prominutím blbé připomínky by možná neby bylo od

dekuji za hodnoceni

> věci tazateli poradit. Nemyslíte ???

vsiml jste si v titulku OFFTOPIC ?

>  RPM bylo navrženo a vytvořeno proto aby řešilo závislosti a to jak je vidět
> dělá. On se nedá udělat např. chybný "deb" balíček ??? Spousta těchto chyb

znate apt ?

> závislostí je v autorech balíčků.

nepochybne

mluvim o tom, ze ja na svem debianu, pro zprovozneni KDE 3 [ktere ve
stabilni vetvi neni] provedu:

1. do /etc/apt/sources pridam
    deb ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/kde/stable/3.0.3/Debian ./
2. provedu 'apt-get update'
3. provedu 'apt-get install [seznam balicku z kde3, ktere chci mit]'

Za coz patri dik moudrym autorum a maintainerum debianu.

Co udelate na svem RH ?

p.s. nepiste mi, ze na RH je take apt

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny