OFFTOPIC FLAME: bylo Re: upgrade KDE 3.0.3 na RH 7.3

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Září 3 14:45:50 CEST 2002

Martin Povolny napsal:

> mluvim o tom, ze ja na svem debianu, pro zprovozneni KDE 3 [ktere ve
> stabilni vetvi neni] provedu:
>
> 1. do /etc/apt/sources pridam
>     deb ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/kde/stable/3.0.3/Debian ./
> 2. provedu 'apt-get update'
> 3. provedu 'apt-get install [seznam balicku z kde3, ktere chci mit]'
a pokud v popisu balíčků bude uvedena nesmyslná závislost jako zjevně u
balíčků pro RH ???

> Za coz patri dik moudrym autorum a maintainerum debianu.
>
> Co udelate na svem RH ?
schválně jsem to chtěl zkusit z pozice začátečníka.
spustil jsem kpackage proklikal se do umístění RPM balíčků a tam přidal
"ftp://ftp.linux.cz/pub/kde/stable/3.0.3/RedHat/7.3/i386/" zaškrtnul a po
OK vyskákal z menu. Potom F5 na obnovení a helemese záložka nové je plná
věcí začínajících na "k" popř. "q" vlastně ještě pár "a". Inu vyberu si a
kliknu na instalovat označené. Uff zírám ono to funguje.

nebo taky by se dalo použít
$rpm -Uvh ftp://ftp.linux.cz/pub/kde/stable/3.0.3/RedHat/7.3/i386/*.rpm

:O))) uznávám že toto např. nevyřeší problém závislostí mimo lokaci těchto
balíčků, ale v případě instalace KDE pro mojí verzi RH to přece není
potřeba.

ještě by se "možná" dalo naistalovat redhat-release z Rawhide spustit
up2date vybrat jenom KDE + věci na kterých závisí a potom zase vrátit
původní release

> p.s. nepiste mi, ze na RH je take apt
vy to víte :O))

Stefan

PS: já osobně si počkám až bude kde 3.0.3 v updates a potom zavolám up2date
a protože jsem v X tak párkrát kliknu.