EBANKA!

Jan Navratil navratil na pf.jcu.cz
Úterý Září 3 16:01:13 CEST 2002

> zalozeni
>
> Sorry, ze pokracuju v offtopic.
> Uvazuju o zalozeni uctu v eBance - hlavne kvuli ostatnim neschopnym bankam -
> potrebuju int. bankovnictvi fungujici pod Linuxem.
> Muj dotaz - co pouzivate na autentifikaci - Internetovy elektronicky klic ma
> v pozadavcich napsano Windows, mobil nemam. Pouzivate Osobni elektronicky
> klic? (takovou tu kalkulacku)?

nejprve Osobni elektronicky klic a nyni pres mobil... (vzhledem k tomu
ze me to oproti Oek nic mesicne nestoji, tak o tom uvazujte :)

> A co menu na www.ebanka.cz. Je to v pohode? Zkousel jsem demo a ackoliv jsem
> prepl menu z javy na javascript, nejaka drobnost (uz si ted presne
> nevzpomenu) mi porad nejela.

nikdy jsem javascriptovou verzi nemusel zapinat - priznam se ze ani o ni
nevim - moje browsery jsou Java-pluginem vybaveni :)

> Rad bych, jestli mi muzete potvrdit, ze eBanka je skutecne plne funkcni, je
> o dost drazsi nez ostatni banky a nerad bych platil vic nez ted za nejakou
> polovicatost.

je opravdu plne funkcni a kdy me opravdu potesila byla doba kdy jsem se
chystal do Anglie a nevedel jsem zda si mam brat s sebou vice hotovosti
- bylo mi receno ze jednoduse pres web aktivuju cizi menu a prevedu na
ni pozadovanou castku a tim padem mohu vybirat i v Anglii z bankomatu..
proste nadhera - je pravdou ze jsem tuto featuru nevyuzil, ale rozhodne
je lepsi vedet ze z cizi zeme se da kontaktovat zdarma banka (Internet)
a lze nastavit opravdu temer vse - zasadni veci jako nahrani bankovniho
softwaru do mobilu asi pres Internet tezko vyresime.. :)

na druhou stranu si spocitejte zda vam ebanka za to stoji - je opravdu
draha.. :( (me za to ebanka stoji, ale moje draha polovicka to stale
nechape)

Jan Navratil

--
Genome na Home            Czech Team