EBANKA!

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Září 3 16:34:29 CEST 2002

> nejprve Osobni elektronicky klic a nyni pres mobil... (vzhledem k tomu
> ze me to oproti Oek nic mesicne nestoji, tak o tom uvazujte :)

Az budu mit nejaky dali duvod poridit si mobil, tak o tom zauvazuju.

> je opravdu plne funkcni a kdy me opravdu potesila byla doba kdy jsem se
> chystal do Anglie a nevedel jsem zda si mam brat s sebou vice hotovosti
> - bylo mi receno ze jednoduse pres web aktivuju cizi menu a prevedu na
> ni pozadovanou castku a tim padem mohu vybirat i v Anglii z bankomatu..
> proste nadhera - je pravdou ze jsem tuto featuru nevyuzil, ale rozhodne
> je lepsi vedet ze z cizi zeme se da kontaktovat zdarma banka (Internet)
> a lze nastavit opravdu temer vse - zasadni veci jako nahrani bankovniho
> softwaru do mobilu asi pres Internet tezko vyresime.. :)

No stejnou situaci ted resim. S tim drobnym rozdilem, ze vest ucet v
novozelanskych dolarech nedovedou/nechteji...

> na druhou stranu si spocitejte zda vam ebanka za to stoji - je opravdu
> draha.. :( (me za to ebanka stoji, ale moje draha polovicka to stale
> nechape)

Hmm, je to palka, ale chci mit jistotu, ze az budu na druhe strane zemekoule
se mi nestane, ze umru hladem v krovi s pulmilionem v bance, ktery z ni
nebudu schopnej dostat. To se mi ted stala vesela historka v CSOB - na
zruseni trvaleho prikazu potrebuju podat zadost na formulari, ktery neni
bezne k dispozici, tak mi dali formular, kterym zadam o zaslani formulare...

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Stopneme, prosim, tohle tema (nebo pokracujme soukromne). Uz je to
prilis OT. S Linuxem to jede - potrvdila spousta lidi.