stav xfs 1.1 pro 2.4.18 a vyssi...

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 3 18:31:51 CEST 2002

> Avsak pro jadro 2.4.19 je jen patch xfs-..... Je to verze 1.0.2 nebo
> uz 1.1? Protoze o xfs-1.1 mam pocit prohlasili, ze je stabilni
> verze...

Vsechny informace lze nalezt na oss.sgi.com/projects/xfs. Verze 1.1 je
stabilni a Release patch je pro kernel 2.4.18. Sam to uz nejaky cas
pouzivam a jsem PLNE spokojeny (je to docela ostre nasazeni, nemluvim o
domacim pocitaci na cteni posty ...). Verze 1.0.2 by snad mela byt take
stabilni, ale ma napr. potize s pravy u quoty (quoty fungujou, ale user si
je pomoci quota -v nezobrazi), ma horsi vykon na RAIDu apod. Takze
doporucuju 1.1.

Pokud jde o kernel 2.4.19, tak zatim oficialni patch neexistuje (je to
dost novy kernel). Muzete zkusit vyvojovy (mel by byt snad hodne slusny,
protoze 2.4.19 se peklo docela dlouho a oni to postupne vyvyjeji na vsech
pre a rc, takze to snad maji vychytane). Ja si ale radsi pockam na
release, predpokladam, ze to nebute trvat dlouho.

-- Honza Houstek