Apache + Cestina

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Září 3 19:21:01 CEST 2002

MK> Já nevím, já CSacek nepoužívám, já používám mod_czech... :-)
MK> Ale důvody se najdou, nejsem si například jistý, jestli lze
MK> bez nich nějak jednoduše zařídit třeba překódování uživatelských
MK> vstupů z formulářů.

Aha, čili vy si nejste jistý, a raději než abyste to zjišťoval tak tam
šoupnete nějaký modul? (Který evidentně dělá spíše neplechu.)

Dnes již v podstatě všechny slušné browsery umí ISO-8859-2. Pokud
budete mít v tomto kódování i stránky s formulářem, přijdou vám
informace v tomto kódování, a nemusíte to nijak překódovávat.

Osobně se držím hesla "Keep it reliable, but simple," takže CSacek a
mod_czech nepoužívám.

Tomáš