Apache + Cestina

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 3 19:20:55 CEST 2002

V okamziku, kdy useri chteji psat stranky v windows-1250 nebo unicode (a
ja jim v tom nechci ani nehodlam branit), tak takovou vec uvitate.
Overhead je naprosto zanedbatelny (v porovnani se strankami .php, ktere v
sobe obsahuji jedno jedine <? echo ?> na datum ci pocitadlo ...).

Navic pokud uzivatel spravne napise, v cem to pise, do META-tagu, tak to
ten modul pozna sam a zaridi se podle toho (tj. neni nutne napr. v
.htaccess specifikovat, v cem to mame ...)

Proste si narozdil od jinych myslim, ze jiste vyhody pouzivani techto
modulu prinasi, i kdyz pokud to jde bez nich, tak je to jeste lepsi ...

-- Honza Houstek

P.S. Vi nekdo, proc homepage mod_czech nejede?