EBANKA!

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Úterý Září 3 18:38:44 CEST 2002

Cau,
	nojo, je draha, ale ja jsem student a mam to levnejsi nez sporitelnu
(pred rokem) a jak jsem tak koukal na KB a zbezne na ostatni banky, tak
i tam se ke studentum chovaji hur, nez v eBance. Jinak totalni
spokojenost s menu v Jave ackoliv ceskou cestinu jsem nikdy neresil a
nastavil jsem si (v praci na Wokenim Exploreru) komplet cele rozhrani
cesky bez diakritiky. Co se tyce toho elektronickeho klice, tak se mi na
nem nelibi, ze je vazany na jeden pocitac a podle me s nim neni dvakrat
prijemna manipulace (ale zas bezne pouzivani bude asi pohodlnejsi).
Nicmene ja mam mobilni a jsem spokojen. Mimochodem GSM banking je
opravdu spicka, ale pripada mi, ze by na te simtoolkitove aplikaci
stejne jeste mohli zapracovat.

Mejte se
	Tomas

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html