SMSky z Linuxu

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Září 3 20:05:59 CEST 2002

Ahoj!

> Tohle se da vzdycky nejak obejit, chtit po programu, aby podporoval
> primy prenos, navic tech telefonu je tolik... A tohle je operace,
> kterou clovek udela jednou na zacatku, pak pridavat jedno dve cisla se
> da i rucne. U Kubika pod Widlema jsem taky zadny import neresil,
> proste jsem tam pridaval cisla, na ktera jsem psal. :-)

Co je kubik?

Jinak "import z telefonu" bych si predstavoval tak, ze by to melo umet
cist .vcard... Nektere telefony umi vcard primo, u jinych se da exportovat
vcard pomoci gnokii.

> Velmi sikovne pro dial-upisty...
>
> Kdyz to shrnu - aby v systemu existovala nejaka fronta, do ktere by se
> SMSky pridavaly a dokud by se ta jedna jako neodeslala, tak by byla
> stale ve fronte a system by to zkousel znova a znova...

Coz napadne pripomina mailovy system... Pak by bylo vylozene pekne kdyby
to umelo tu SMSku dat jinymu pocitaci at ji posle on -- kvuli proxy etc...

Ale to zas zacina byt slozite...

> Co jsem nad timhle uvazoval nekdy driv, chtel jsem to resit tak, ze v
> systemu by bylo neco jako daemon, ktery by si to nekde prebiral z te
> fronty (soubor, db) - a pak by tu byl program, ktery by do te fronty
> umel pridavat, takove "UI"... :-)

Jo, tak nejak by to melo byt.

> To uz pro mne az tak podstatne neni, ale budiz. :-)

To byla jen perla pro "dokonalost" ;-).

> Jo jo, kdyby se do neceho takoveho nekdo chtel pustit, bylo by to
> fajn. :-) Jinak se do toho (az budu mit trochu casu) asi vrhnu sam,
> zatim to vidim, ze bych na to zkusil vyuzit SMSsend, abych nemusel
> pokazde sam resit aktualizaci skriptu - ale je tu jedna zasadni vec -
> bylo by fajn, kdyby SMSsend nejak vracel pocet sekund, za kdy se to
> muze zkusit poslat znova (nejaky REGEXP z te stranky, co vraci brana
> jako vysledek). Zatim jsem nenasel v dokumentaci, ze by to smssend
> nejak umel. Ale toho casu bylo zatim malo, tak jsem az tak podrobne
> nehledal. :-)

SMSSend to nejspis neumi.

Jo, vypada to ze na gsms.sf.net uz puvodni autori nemaji cas, takze mi
k nemu dali prava. IMNSHO by bylo rozumne od gsms zacit nez to bastlit
cely odznova.
								Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.