Xcdroast + audio original CD + copy

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Září 3 20:22:40 CEST 2002

Hi!
Mám možná dotaz, jehož řešení je již v konferenci omleto, ale já prostě
nenašel, co se to děje, když do jedné SCSI mechaniky TEAC CD-R58S vložím
audio CD, pak když jej chci vypálit on the fly nebo i jinak na SCSI TEAC
CD-W512SB, nejde to, neboť audio CD je verifikováno jako prázdné CD-R/RW.
Pokud místo audio CD dám datové, je toto verifikováno a vypalování on the fly
i jinak jede bez potíží.
Co mi vlastně chybí k xcdroastu, aby tento verifikoval audio cd a mohl jsem
jej tak vypálit jako to jce např. v CloneCD, které mohu spouštět v
emulovaných XP nebo W2k ve Vmware?
Nebo je třeba jiný program na on-the-fly vypalování(klonování) audio CD-ček?
Děkuji za odpověď. Jsem v pravidelně updateovaném Debianu, naposledy včera,
plně jinak funkčním.

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420461618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
Motto: Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.