Apache + Cestina

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Září 3 21:07:47 CEST 2002

On Tue, Sep 03, 2002 at 07:21:01PM +0200, Tomáš Vondra wrote:

> Aha, čili vy si nejste jistý, a raději než abyste to zjišťoval tak tam
> šoupnete nějaký modul? (Který evidentně dělá spíše neplechu.)

Ne, Apache jsem začal používat zhruba před sedmi lety, kdy to
ještě byla nutnost. Takže bych spíš potřeboval důvod, proč ten
modul přestat používat. A zatím takovým důvodem nebyl ani fakt,
že původní autoři už modul nevyvíjejí. Prostě je pro mne z různých
důvodů přínosem.

> Dnes již v podstatě všechny slušné browsery umí ISO-8859-2. Pokud
> budete mít v tomto kódování i stránky s formulářem, přijdou vám
> informace v tomto kódování, a nemusíte to nijak překódovávat.

Bohužel se vyskytují i "neslušné" browsery. Kromě toho to není
vždy tak jednoduché. Teď vám z hlavy neřeknu konkrétní situaci,
kdy mi to dělalo problémy, ale občas se to stane.

> Osobně se držím hesla "Keep it reliable, but simple," takže CSacek a
> mod_czech nepoužívám.

K tomu vás také nikdo nenutí. Já mod_czech používám, protože mi
to vyhovuje.

                                                   Michal Kubeček