Apache + Cestina

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Září 3 23:26:44 CEST 2002

On Tue, Sep 03, 2002 at 08:13:42PM +0200, Jan Houstek wrote:

> pouzivam mod_czech :-))

Tak to mne zajímá, už jsem si myslel, že jsem sám. :-)
Chtěl bych se zeptat, z jakého zdroje. Na webu vím totiž jen o verzi
3.1.0 pro Apache tuším 1.3.12. Od té doby si přesynchronizovávám patche.
Teď jsem narazil u 1.3.26 na drobný problém (v určitých výjimečných
situacích to nekorektně utne keep-alive spojení) a chystám se, že si
to opravím. Ale pokud by někdo pokračoval ve vývoji, bylo by lepší
se spojit s ním.

                                                       Michal Kubeček