Rdesktop - par otazek

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Středa Září 4 10:21:50 CEST 2002

> Pustte si jeste jeden X-server. Prepinani funguje bez problemu
Ctrl+Alt+F7,
> Ctrl+Alt+F8.

Prominte za otazku, jsem zacatecnik, ale jak spustim Rdesktop na druhem
X-serveru?

> Vazne? A jakou mate verzi? Ja pouzivam 1.1.0 a kolecko mi taky nefunguje.
> Prisuzoval jsem to rdesktopu, protoze s komercnim winconnectem mi to
> fungovalo.

Nemuze to byt tim, ze na serveru mam myš Microsoft IntelliMouse,
a na Linuxu myš Genius? (jinak v Linuxu mi samozrejme kolecko funguje)

S pozdravem

Ondrej Prokop