Rdesktop - par otazek

Středa Září 4 10:34:02 CEST 2002

On Wed, 4 Sep 2002 novogear na novogear.cz wrote:

> Prominte za otazku, jsem zacatecnik, ale jak spustim Rdesktop na druhem
> X-serveru?

Pokud se obejde bez window manageru, pak by mohl fungovat prikaz:
  startx rdesktop ...parametry rdesktopu... -- :N
kde N je volne cislo displeje.

Pokud se bez wm neobejde, pak muzete proste zkusit spustit dalsi normalni
seanci pomoci "startx -- :N" a az postoupite na vyssi uroven, tak si
muzete zkusit udelat nejake orezanejsi prostredi.

[...]
> Nemuze to byt tim, ze na serveru mam myš Microsoft IntelliMouse,
> a na Linuxu myš Genius? (jinak v Linuxu mi samozrejme kolecko funguje)

Velmi nepravdepodobne.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."