Rdesktop - par otazek

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Středa Září 4 13:01:02 CEST 2002

> Ale aspon nasmerovani; standardnim zpusobem (startx nebo pres k/d/xdm) si
> pustte linuxovy desktop.
> vytvorte si v domovskem adresari soubor .xinitrc.win cca s timto obsahem
> -------------------------
> #!/bin/sh
> /usr/bin/rdesktop jmeno_serveru
> -------------------------
> pak z konzole pustte nasledujici:
> xinit ~/.xinitrc.win -- X :1
> popr.
> xinit ~/.xinitrc.win -- X :1 vt8
>
> Doufam ze to tak nejak bude fungovat, pokud ne tak se jeste ozvete, sam to
> [...]
Linux.

Postupoval jsem podle vasich rad s timto vysledkem:

Vytvoril jsem soubor .xinitrc.win
------------------
#!/bin/sh
/usr/X11R6/bin/rdesktop jmeno_serveru // Ja mam rdesktop ulozeny jinde
------------------

Spustil jsem prikaz **********************
xinit ~/.xinitrc.win --X :1
Vysledek:
Fatal server error:
Server is already active for display 0
If this servers is no longer running remove /tmp/.X0-lock

Spustil jsem prikaz **********************
xinit ~/.xinitrc.win -- :1
Spusti se druhy X-server (seda obrazovka), ale rdesktop uz ne.

Spustil jsem prikaz **********************
xinit -- :1
Spusti se druhy X-server s klasickym nastavenim

Kdyz spustim soubor .xinitrc.win tak se rdesktop spusti,
samozdrejme na aktivnim X-serveru = obsah tohoto
souboru je spravny.

Dekuji za odpoved

Ondrej Prokop