Rdesktop - par otazek

Martin Spirk Martin.Spirk_ na _pvt.cz
Středa Září 4 10:38:36 CEST 2002

On Wed 4. September 2002 10:21, you wrote:

> Prominte za otazku, jsem zacatecnik, ale jak spustim Rdesktop na druhem
> X-serveru?

No toho jsem se bal :-).
Ale aspon nasmerovani; standardnim zpusobem (startx nebo pres k/d/xdm) si
pustte linuxovy desktop.
vytvorte si v domovskem adresari soubor .xinitrc.win cca s timto obsahem
-------------------------
#!/bin/sh
/usr/bin/rdesktop jmeno_serveru
-------------------------
pak z konzole pustte nasledujici:
xinit ~/.xinitrc.win -- X :1
popr.
xinit ~/.xinitrc.win -- X :1 vt8

Doufam ze to tak nejak bude fungovat, pokud ne tak se jeste ozvete, sam to
pouzivam jeste trochu jinak, takze moje vlastni konfigurace nelze zkopirovat.
Jinak je taky zajimave nastavit si pro windowsy nizsi rozliseni nez pro Linux.

> Nemuze to byt tim, ze na serveru mam myš Microsoft IntelliMouse,
> a na Linuxu myš Genius? (jinak v Linuxu mi samozrejme kolecko funguje)

Nemyslim, ze by to mohlo mit nejaky vliv.

		Martin