EBANKA! (Raiffeisenbank snad taky)

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Středa Září 4 14:02:07 CEST 2002

Jen tak mimochodem:
Mam ucet u Raiffeisenbank a jsem docela spokojen
s jejich homebankingem, ktery doted poustim jen
ve windowsech. Meli tam puvodne i verzi pro Netscape, ale
uz tam neni.

Protoze windowsy pouzivam stale mene, ptal jsem se
telefonicky jestli budou podporovat i jine prohlizece.
Primo mi rekli, ze pripravuji jiny system homebankingu,
ktery bude fungovat i s jinymi prohlizeci na ruznych OS.
Jako priklad uvedli Mozillu na Linuxu. Tak slava!
Doufam, ze nakonec k tomu opravdu dojde - melo by to
byt behem dvou mesicu. Vzhledem k poplatkum by to
byla vice nez dobra alternativa k eBance.

--
zdravim
Tosovsky