EBANKA!

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Středa Září 4 13:31:35 CEST 2002

Myslel... bohuzel to je nekompaktibilita terminologie, ale doufam, ze
ostatni pochopili z kontextu.

Na 10 pocitacu? No asi nejlepsi to bude do ucebny ve skole, ze?:-))
A s tou disketou to je presne to nepohodli - podle me je rychlejsi
nechat si poslat certifikacni kod na mobil, nez hledat po kapsach
disketu a pak neco nekam instalovat.
Tot vse, co jsem chtel rict minule.

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html