Emajl client s podporou LDAPu

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Středa Září 4 14:15:52 CEST 2002

Zdravim,
prave vytvarim postovni server pro docela velkou firmu, vsechna
uzivatelska data ulozena v LDAPu, jenze......
V LDAPu budou taky ulozeny vlastni adresare kontaktu. Existuje spousta MUA
od Oudlooku, Eudoru, Mozillu, Kmail a janevimcojeste co umi cist a
vyhledavat data z adresarove struktury LDAPu, ale .........
Znate nekdo nejaky MUA, ktery by umel data do LDAPu vkladat ????
(Pro Windozzz nebo UNIX, to je mi ted jedno). Proste
osobni adresar ulozeny v LDAPu. Nechce se mi plnit databazi pomoci GQ nebo
vlatniho clienta v PHP nebo PERLu :) A taky, kdo by ucil 500 uzivatelu
vkladat data do adresare pres WWW rozhrani, ze ????

Dekuji

	Honza