Emajl client s podporou LDAPu

Honza Petrous hop na unibase.cz
Středa Září 4 14:33:32 CEST 2002

On St, 2002-09-04 at 14:15, Honza Vrbata wrote:
> Zdravim,
> prave vytvarim postovni server pro docela velkou firmu, vsechna
> uzivatelska data ulozena v LDAPu, jenze......
> V LDAPu budou taky ulozeny vlastni adresare kontaktu. Existuje spousta MUA
> od Oudlooku, Eudoru, Mozillu, Kmail a janevimcojeste co umi cist a
> vyhledavat data z adresarove struktury LDAPu, ale .........
> Znate nekdo nejaky MUA, ktery by umel data do LDAPu vkladat ????
> (Pro Windozzz nebo UNIX, to je mi ted jedno). Proste
> osobni adresar ulozeny v LDAPu. Nechce se mi plnit databazi pomoci GQ nebo
> [...]

Max cca. pred pul rokem tu o tom byla diskuze. Jeji zaver ale byl
neradostny - zadny "klasicky" MUA to neumi. Byla tu poznamka, ze
Mozzila by to (snad) mohla uz umet, ale nic blizsiho nevim.

V kazdem pripade, jestli se nejake reseni najde, pak bych prosil
o zaslani do konference, mysli, ze celkem dost lidi by to rado :)

/Honza