nokia 6150 - IRDA

d na d-c.sk d na d-c.sk
Středa Září 4 16:09:34 CEST 2002

> : tak som kupil IRDA na klasicky COM.

Dnes som bol u znameho odniest suciastky , uvidim co z toho zbastli.
Snad to pojde ..

> Co sa ale tyka problemov s 6150, port na mainboarde s tym asi
> prilis nepomoze.

A su nejake problemy ? v konferenciach pisali ze to funguje uplne bez
problemov .. Tusim aj Vy ste to kedysi pisal v tejto konferencii.

> : Existuje nejake riesenie , alebo mam kupit druhy tlf ?
>
> No ... v kazdom pripade by s telefonom, ktory ma poctivu
> IrDA a AT prikazy v sebe, bolo menej problemov. Odporucam
> Siemens S35i - datova komunikacia s funguje bez najmensieho
> zadrhelu (aspon teda mne), aj inak je celkom fajn a dnes
> uz je vcelku lacny.

Siemens mi nejako nevonia , radsej by som ostal pri Nokii .. zvazim
financnu situaciu a skusim sa zariadit podla toho.

--
... best regards

	Daniel Ciprus
		"... Take your brain in the NET ..."